Törzsvásárlói program

Törzsvásárlói kártya egyenleg lekérdezés

1. Ki jogosult a MediLine Extra Törzsvásárlói kártya kiváltására?

Bárki, aki elmúlt 18 éves, jogosult a kártya kiváltására, ha kitölti a törzsvásárlói regisztrációs lapot és hozzájárul adatai kezeléséhez, valamint elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. A Törzsvásárlói programban kizárólag fogyasztónak minősülő természetes személy vehet részt, viszonteladók nem jogosultak a kedvezmények igénybevételére és a természetes személy nevére kiállított kártya felhasználására. A megadott személyes adatok felhasználhatók annak érdekében, hogy a viszonteladói minőséget és a kártyával való visszaéléseket ellenőrizzük. Az Általános Szerződési Feltételek alkalmazása szempontjából viszonteladónak minősül például az a vásárló, aki áruházunkban, egy alkalommal (vagy több egymást követő vásárlás során) saját nevére vagy más számlára azonos termékből vagy termékkategóriából olyan mennyiséget vásárol, amely – vásárlási tapasztalataink és adataink alapján – nem saját célú felhasználásnak, hanem továbbértékesítés céljából történő vásárlásnak minősíthető. Fenntartjuk a jogot arra, hogy az esetleges jogtalan vásárlással szerzett pontokat levonjuk a programban részt vevő vásárló kártyájáról, és megszüntessük a programban való részvételét.


2. Hol lehet regisztrálni a programba?

Áruházunkban személyesen tudsz regisztrálni, ahol pénztáros munkatársunk rögzíti az ehhez szükséges legfontosabb adataidat (név, email cím). Fontos, hogy olyan email címet adj meg regisztrációkor, amelyen el tudunk érni, mivel csak így értesülsz a kizárólag törzsvásárlóknak szóló ajánlatokról és kedvezményekről. Miután a gyorsregisztráció megtörtént, megkérünk a törzsvásárlói belépési nyilatkozat kitöltésére és aláírására, melyet a pénztárosnak kell átadnod. Miután átadtad a kitöltött és aláírt belépési nyilatkozatot, kártyádat a regisztráció után azonnal átveheted és használhatod. Már az első vásárlásod is pontot ér. Pontbeváltásra csak a kártya aktiválása után lesz lehetőséged, melyet a lap alján kártyaszámod megadása után tudsz aktiválni.


3. Melyek a részvétel szabályai?

A törzsvásárlói programunkban való részvétel feltétele a törzsvásárlói belépési nyilatkozat kitöltése és aláírása, valamint Általános Szerződési Feltételeket elfogadása, továbbá hozzá kell járulnod adataid kezeléséhez. A kártya át nem ruházható, a gyűjtött pontok nem válthatók készpénzre. Ahhoz, hogy pontjaidat jóvá tudjuk írni, magaddal kell hoznod a kártyádat üzleteinkben való vásárláskor. Amennyiben nincs nálad a kártyád, pontjaidat nem áll módunkban jóváírni. A törzsvásárlói pontokat az üzletben kizárólag a kasszánál történő fizetés pillanatában tudjuk jóváírni kártyádon, utólagos jóváírás nem áll módunkban.


4. Milyen kedvezményre jogosultak a törzsvásárlók?

Kártyád kézhezvételének pillanatától törzsvásárlónk lettél, ami azt jelenti, hogy vásárlásonként minden 100 Ft után 1 pontot írunk jóvá. Az összegyűjtött pontokat kedvezményekre tudod beváltani:
500 pont után 5%
1000 pont után 10%
egyszeri, a vásárlás végösszegéből levont kedvezmény igénybevételére vagy jogosult a MediLine Extra áruházban.
A törzsvásárlói pontok összegyűjtésével kapott számlakedvezmény készpénzre nem váltható és más kedvezménnyel nem összevonható. Az aktuális kedvezményekről a mediline.hu oldalon, hírlevélben, valamint üzleteinkben tájékoztatjuk törzsvásárlóinkat.


5. Hogyan értesülhetek a pontegyenlegemről?

A törzsvásárlói kártya aktuális pontegyenlegéről a mediline.hu/mediline-extra-torzsvasarloi-program oldalon nyújtunk tájékoztatást. Az Általános Szerződési Feltételekben hivatkozott forintértékek minden esetben az áfával növelt bruttó értéket jelentik.


6. Mi a teendő, ha a kártya elveszik vagy megsérül?

A MediLine Kft. nem felel a kártyákkal kapcsolatos visszaélésekért, valamint a kártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése, megsérülése miatti károkért. Amennyiben kártyádat pótolni szeretnéd, személyesen bármelyik üzletünkben megteheted, új regisztrációs lap kitöltésével.
A kártya pótlása, illetve cseréje díjköteles, melynek összege 400 Ft.


7. Adatkezelés és adattörlés

Az adatkezelés jogalapja a Te önkéntes hozzájárulásod. Kérésre a MediLine Kft. tájékoztatást ad az általa kezelt személyes adataidról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adataidat. A tájékoztatás a MediLine Kft. postai címén (1135 Budapest, Jász utca 25/B.), illetve email címén (torzsvasarlo@mediline.hu) is kérhető. A MediLine Kft. az adatokat bizalmasan kezeli, azokat harmadik félnek nem adja ki. Ezeken az elérhetőségeken kezdeményezheted személyes adataid helyesbítését és törlését is. Kérésedre a hozzád tartozó adatokat töröljük. A törlésre a törlési igény megérkezésétől számított következő munkanapot követő 48 órán belül kerül sor.


8. Mi a teendő, ha megváltoznak az adataim?

Minden MediLine Extra törzsvásárlónak kötelessége adatainak megváltozását bejelenteni, különös tekintettel az email cím megváltozására. Írj nekünk emailt a torzsvasarlo@mediline.hu-ra arról az email címről, ami a törzsvásárlói kártyádhoz tartozik, és módosítjuk az adataidat.


9. Az általános szerződési feltételek módosításáról

A MediLine Kft. jogosult a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására az általa nyújtott szolgáltatások színvonalának növelése, hatékonyabbá tétele, valamint új szolgáltatás bevezetése érdekében. A MediLine Kft. előzetesen a www.mediline.hu oldalon, hírlevélben és a MediLine Extra üzletéiben tájékoztatja a kártyabirtokosokat az ÁSZF módosításáról. Amennyiben a kártyabirtokos a módosítást nem kívánja elfogadni, a tájékoztatásban megjelölt hatályba lépési határidőtől számított 30 napon belül azonnali hatállyal jogosult írásban felmondani a szerződést (Cím: 1135 Budapest, Jász utca 25/B email: torzsvasarlo@mediline.hu). A határidő lejárta után az ÁSZF módosítását a kártyabirtokos részéről elfogadottnak kell tekinteni.

Budapest, 2023. 04. 11.