Tisztelt Partnerünk!
Az idei évre ütemezett fejlesztési terveink utolsó lépéseként, megújítjuk vállalatirányítási rendszerünket, annak érdekében, hogy lehetővé tegyük az Önök még gyorsabb és pontosabb kiszolgálását. Ezzel kapcsolatban szeretnénk Önt részletesen is tájékoztatni.
Az új vállalatirányítási rendszerre való átállás zökkenőmentes lebonyolítása kéthetes üzemszünetet tesz szükségessé az év végén és a 2023-as év elején.
Tekintse meg a legfontosabb határidőket:
2022.12.20. (kedd) 20:00 óráig
Megrendelését a fenti időpontig tudjuk fogadni, ettől kezdve webes rendelési felületünk is átmenetileg zárva tart. Az új évben megrendelését először január 9-én tudjuk fogadni (webes felületünkön is). Az ezen a napon leadott rendelésnél kérjük, vegye figyelembe, hogy a szállítási idő akár 1-2 nappal megnövekedhet. Kérjük tehát, hogy rendeléseit a fentiek figyelembevételével úgy ütemezze, hogy még az üzemszünet előtt befogadhassuk és teljesíthessük azt.
2022.12.21. (szerda) 15:00 óráig van lehetőség áru beszállítására Logisztikai központunkba. Felhívjuk figyelmüket, hogy az addig nem teljesített nagykereskedelmi függő rendeléseinket töröljük, azt nem visszük tovább 2023-ra.
2022. december 27-től 2023. január 8-ig minden egységünk (Logisztikai központunk és MediLine Extra áruházunk is) zárva lesz, nem fogad rendeléseket és nem szolgál ki vevőket.
Ebben az időszakban minden munkatársunk megfeszített erővel dolgozik az átállás előkészítésén, hogy 2023. január 9-én már az új vállalatirányítási rendszerrel nyithassuk ki minden egységünket és szolgálhassuk ki Önöket.
Együttműködésüket köszönjük!